dinsdag 3 september 2013

Beats by Dr. Dre op een budget scoren

Wie wil nou niet een Beats by Dr. Dre koptelefoon?



Nou, genoeg mensen. Gelukkig wordt deze koptelefoon gelukkig door genoeg liefhebbers wél goed bevonden. Mocht je geen zin hebben om de video te kijken, dan zal ik hem kort samenvatten: De originele Beats is de beste, alle neppers zijn troep (als je de originele hebt geprobeerd) maar een goed alternatief als je geen of weinig geld hebt is de Kanen hoofdtelefoon die ik ook laat zien, deze is te bestellen bij DealExtreme. Wat deze Kanen bijzonder maakt, is dat hij nog niet eens tien euro kost maar wel voorzien is van én supergoed geluid én hij heeft een controltalk!

Voor de n00bs onder jullie: Dat is een knopje om de muziek te starten/stoppen en je kunt er ook telefoongesprekken op bijvoorbeeld je iPhone mee voeren door de ingebouwde microfoon, die overigens best aardig klinkt. Ik heb trouwens mijn originele Beats op Marktplaats gevonden. Dat heeft me ook al eens een nepper opgeleverd (van iemand die niet wist dat hij nep was)! Ga je toch liever voor een originele Beats dan is Marktplaats best te doen, maar zoek altijd iemand in je eigen omgeving om bij langs te gaan. Controleer de koptelefoon, je kunt aan bepaalde dingen gemakkelijk zien of het een originele is of niet.

Twee nadelen aan de Kanen koptelefoon zijn dat hij duidelijk minder sterk is (je voelt het aan het gewicht en hij oogt ook erg 'plastisch') en het snoer zit vast en is niet te vervangen als het stukgaat. Maar goed, voor die prijs zou vervangen duurder zijn dan gewoon een nieuwe bestellen. Had ik al gezegd dat DealExtreme geen verzendkosten rekent? Daar ga je dus vaker tips over krijgen op deze blog! :)

Voor iedereen die dit leest en denkt 'Die koptelefoon heb ik ook bij de Action gezien': Fout! Je hebt een koptelefoon bij de Action gezien die er heel veel op lijkt, maar die koptelefoon bevat geen controltalk. Als je geen iPod/iPhone oid hebt zal je dat controltalk gedoe niet boeien maar ik heb wel een iPhone en ik wil geen koptelefoon zonder controltalk. Handig voor op de fiets bijvoorbeeld. Of als je gewoon lui bent bijvoorbeeld.

Wat is jouw favoriete koptelefoon? Of gebruik jij liever oortjes? Laat van je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten