donderdag 12 september 2013

Euroweken C1000: 5 pakken vlees voor 10 euro

Heb jij een beetje ruimte in je vriezer?




Eigenlijk had ik nu over een iets minder supermarkt-achtig onderwerp willen schrijven maar ik vind dat ook dit soort onderwerpen hun plaats moeten hebben in de GoedkoopDoen blog. Daarom wil ik de tip meegeven die ik van iemand kreeg: De C1000 heeft tijdens de Euroweken nu een prima aanbieding voor als je wat voorraad vlees wilt hebben: 5 pakken vlees voor 10 euro.

Dit is mijn 'haul':



Als je de foto goed bekijkt zie je dat er toch behoorlijk wat voor die bakjes wordt gevraagd. Ik heb dan ook het nodige bespaard met deze actie. Ziehier mijn kassabonnetje als bewijs:


Netjes toch?

Aanrader voor als je een beetje ruimte in je vriezer hebt! Wees er vlug bij: Deze aanbieding is geldig t/m 17 september 2013.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten