vrijdag 6 september 2013

Nieuwe domeinnaam & twitteraccount!

Omdat ik mijn enthouasme weer 'es niet kon inhouden besloot ik een paar stapjes verder te gaan voor GoedkoopDoen. Zo gezegd, zo gedaan. Voortaan kun je deze blog gemakkelijk vinden via de link www.goedkoopdoen.com.

Om dit te vieren heb ik een videootje gemaakt met een gratis template voor Adobe After Effects. Hoe vind je hem?

De domeinnaam heb ik via YourHosting aangeschaft, waar ik ook mijn andere domeinnaam, die naar mijn YouTube vlogkanaal verwijst, vandaan heb. Bevalt me al jaren prima, dat bedrijf. Ik doe de goedkoopste optie, alleen doorlinken. Dat kost het eerste jaar 7 euro, daarna 15,50 euro. Da's te doen, vind ik. Doorlinken alleen is voor mij genoeg. Tenslotte biedt Google met dingen zoals YouTube en Blogger al volledig ingerichte websites waar je zelf niet meer het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.
Voor mijn gamekanaal CheapAssGamingNL heb ik geen domeinnaam, ik denk ook niet dat ik die zal aanschaffen. Je kunt subdomeinnamen aanmaken, bijvoorbeeld games.goedkoopdoen.nl en die kosten je niets extra. Bij deze gelijk maar even gedaan :)
Heb jij ook een eigen website? Geef de link in de comments, ik ben er wel benieuwd naar (geen NSFW websites aub)!

Helaas was goedkoopdoen.nl al door een ander gereserveerd, anders had ik die genomen. Wel grappig dat daar nog geen website door was gemaakt, want dat had ik wel verwacht. Sowieso vind ik het opvallend dat de naam GoedkoopDoen verder nergens is gebruikt, want ook Twitter liet me onder deze naam een account aanmaken. Mocht je dus iets te twitteren hebben, je kunt ons vinden onder @GoedkoopDoen :)

Ik verwacht nog niet veel bezoekers in het begin maar ik heb de intentie om GoedkoopDoen lang vol te houden en ben daarom heel benieuwd naar hoe vaak deze blog wordt bezocht. Wat vinden jullie van blogs? Lezen jullie ze vaak, of houden jullie het liever bij YouTube video's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten