dinsdag 3 september 2013

We beginnen bij het begin: Welkom bij GoedkoopDoen!

Als je dit bericht leest, is de kans niet klein dat je hier gekomen bent via mijn YouTube kanaal dus waarschijnlijk hoef je geen introductie, toch krijg je er eentje. Maar voordat ik verder ga, eerst even de trailer van dit kanaal, om te laten zien dat ik er zin in heb:




GoedkoopDoen is een initiatief van mij (Ries) om te laten zien wat er allemaal aan leuke goedkope dingen te scoren zijn. Veel kanalen op YouTube zijn gericht op 1 onderwerp. Games bijvoorbeeld, zoals ook met een van mijn kanalen het geval is. Daar is niets mis mee, maar een kanaal dat alle soorten onderwerpen openlaat, geeft behoorlijk wat extra vrijheid. Daarom ben ik begonnen met GoedkoopDoen. Nu ik trouwens toch kanalen noem, hier ook even mijn vlogkanaal, voor wie het niet kent.



Goed, terug naar GoedkoopDoen. De missie: Alles aanprijzen wat een leuke deal lijkt te zijn! Zoals je nu misschien hebt vermoed kan dit in elke denkbare categorie zijn. Hardware, software/apps, games maar ook net zo goed de euro aanbiedingen bij de C1000 of wat je allemaal bij een kringloopwinkel kunt scoren. Toegegeven, ik ga wel alleen praten over onderwerpen die mij aanspreken. Ik zal het dus niet hebben over vrouwelijke hygiëneproducten die bij de drogisterij in de aanbieding zijn. Maar bij diezelfde drogisterij kan wel een ander product in de aanbieding zijn dat mij interesseert.

Dit fimpje is gemaakt met Adobe After Effects. Dit is helaas een duur softwarepakket waar ik je helaas geen leuke deal voor kan bieden dus als je geen geld hebt, zul je het langs illegale kanalen moeten zoeken.

Wat wel een leuke deal is, is de template die ik heb gebruikt om het filmpje mee te maken. De website videohive.net biedt elke maand een gratis download aan. Soms zijn dat baggertemplates maar deze keer was het dus deze template, de gratis download voor de maand september van 2013. Normaliter kost je die 25 dollar dus da's mooi meegenomen. Ik raad iedereen dan ook aan om even in je agenda te zetten om elke maand even op videohive.net te kijken naar de nieuwe maandelijkse gratis download.

GoedkoopDoen is trouwens met opzet een niet-persoonlijke naam, want ik ben niet van plan om alles zelf te doen. Ik moedig iedereen aan om mee te doen. Zoals je in de trailer kunt zien, kan iedereen op zijn eigen manier bijdragen als hij/zij dat wil. Nog voordat de eerste video geplaatst is, heb ik al tips gekregen van kijkers van mijn vlogkanaal voor goedkope dealtjes. Je kunt een van de tips zien in de trailer.
Ook waren twee van de uploaders van mijn gamekanaal al gelijk zo enthousiast om zich aan te melden als vrijwilliger voor het maken van video's voor het kanaal! Bedankt Danny en Thimo!

Ik ben benieuwd wie nog meer mee gaan doen. Jij misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten