woensdag 4 september 2013

Euroweken C1000: Lekker ruiken en snoepen

Bij de C1000 zijn momenteel weer de Euroweken aan de gang. Daar zitten soms verrassend interessante aanbiedingen tussen. Ook al heb ik niet alles nodig, ik kan tijdens deze acties meestal wel goed inslaan qua eten en drinken maar vandaag heb ik een paar andere dingen gescoord, waarvan ik de bovenste in de foto niet had verwacht:




Vogue deodorant kost nu namelijk per spray/spuitbus maar 1 euro en dat is netjes, want ik betaal volgens mij voor de soort die ik gebruik, Vogue for Men - Mystic Black, iets van 3 euro nogwat dus ik heb gelijk het maximale aantal van 4 gehaald, ik kan weer een tijdlang vooruit. Altijd fijn als je weet dat je lekker ruikt :)


Ook scoorde ik wat lekkers voor een euro, namelijk Mars Ice Cream.. Heerlijk! Meestal haal ik dat soort dingen niet, maar vooruit, voor een keertje. Ja, dat 'voor een keertje' zeg ik heel vaak tegen mezelf, maar wel altijd voor hele verschillende producten :D

Ook als je niet zelf je boodschappen doet, omdat je bijvoorbeeld nog thuis woont (veel van mijn YouTube kijkers zijn jongeren die thuis wonen), is het evengoed wel interessant om af en toe naar aanbiedingen zoals die van de C1000 te kijken. Een leuk voorbeeld is dus die deodorant maar ze hebben veel meer producten van allerlei soorten naast eten en drinken, dus ik raad het iedereen aan om gewoon even te kijken. Kan nooit kwaad. Desnoods vertel je het je ouder(s) zodat zij het voor je halen (en betalen) :)

Bij welke supermarkt vinden jullie meestal de leukste aanbiedingen?

2 opmerkingen:

  1. ik vind de albert heyn duur, de hoogvliet heeft ook vaak leuke aanbiedingen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Albert Heijn is mij vaak ook te duur, hoewel ze soms wel goede aanbiedingen hebben. Maar dan moet je ook niet voor meer dan die aanbiedingen gaan. Hier in het hoge noorden hebben we geen hoogvliet dus daar kan ik niet over meepraten :)

      Verwijderen