donderdag 19 september 2013

Een matige nieuwe Humble Bundle..? Of ligt het aan mij?

Eigenlijk moet ik niet zeuren over de inhoud van de Humble Weekly Bundle, maar toch ben ik enigzins teleurgesteld over de games die er deze week in zijn komen te staan. Een reeks games die ooit ongetwijfeld heel populair zijn geweest, maar nu gewoon gedateerd zijn en mij in ieder geval niet kunnen boeien is zo'n beetje de inhoud. De games zijn allemaal van EgoSoft en dit zijn ze:


Ook al schaf ik zelf de bundel niet aan, misschien vinden jullie dit wel een leuke serie games. Oordeel zelf, hier zijn alle beschikbare trailers:
X: Beyond the Frontier:
 

Voor de game X-Tension kon ik geen trailer vinden, maar wel een Let's Play:


X2: The Threat:


X3: Reunion & Bonus Package:


En deze 3 addons krijg je als je de uitgebreide bundel koopt:

X3 Terran Conflict:


X3: Albion Prelude:


X: Superbox Bonus Material:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten