zondag 15 september 2013

Steam sale, 75% korting op Tomb Raider & Medal of Honor!

Heel af en toe kijk ik 'es op Steam om te zien of er wat te scoren valt. Ik kom er deze keer wat laat achter, maar Steam heeft dit weekend de game Tomb Raider met 75% korting staan. Ik heb de game al en kan hem iedereen aanraden. Vorig jaar zag ik hem voor het eerst gepresenteerd worden tijdens FirstLook 2012 en ik was verkocht.
Hier een trailer van de game:



Een fantastisch spel. Wees er snel bij, want de aanbieding duurt niet lang!

Ook een uitstekende aanbieding is de game Medal of Honor. Die kennen de meeste mensen onderhand wel lijkt me, aangezien het gewoon een goed spel is dat alweer uit 2010 dateert. Je kunt ook dit spel tijdelijk met 75% korting krijgen dus ook hiervoor raad ik je aan om er snel bij te zijn!

Een trailer lijkt me wel van toepassing:



Dat was 'm weer. Heb je tips voor goedkope games? Laat van je horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten