zondag 8 september 2013

Koopje: Dagravit 2 halen 1 betalen + handdoeken sparen

Deze aanbieding schreeuwde me toe toen ik naar m'n werk fietste:




Het is niet mijn gewoonte om uitgebreid bij drogisterijen te gaan shoppen. Maar het blijkt soms best slim om ook daar 'es rond te kijken. Ik probeer sinds een aantal jaren wat gezonder te leven. Met name veel fruit heeft behoorlijk geholpen om veel minder ziek te zijn dan vroeger. In mindere tijden had ik altijd wel wat, hoofdpijn, verkoudheid, griepje, kwaaltje dit, kwaaltje dat. Nadat ik besloot gezonder te eten was dat eigenlijk volledig voorbij. Om zeker te zijn dat het zo blijft vul ik dit aan met vitamine supplementen van Dagravit. En als je dan toch vitaminepillen haalt, ga je natuurlijk niet voor een kleine hoeveelheid.
Ik besloot ook m'n moeder een plezier te doen met iets dat zij wel kan gebruiken dus dit is het geworden:



Mijn moeder is 60-plusser dus de twee rechtse pakjes leken me voor haar wel een goed idee. Gelukkig was ze het ermee eens. Alleen jammer dat die dingen niet in grotere verpakkingen te krijgen zijn. De linkse twee zijn dus duidelijk voor mijzelf, 500 pillen per verpakking, daar kan ik wel een tijdje mee vooruit. Meestal neem ik er 2 per dag maar thuis vergeet ik ze in te nemen, dus neem ik ze op m'n werk. Ik kan ze iedereen aanraden, ik ben nooit verkouden of ziek dus ik zet het niet zomaar! :)

Oja, bijna vergeten, hier zie je mijn besparing:


Best netjes toch? De aanbieding geldt t/m 15 september, dus wees er op tijd bij! Neem jij ook vitamine supplementen? Wat doe jij om gezond te doen qua eten?

Je kunt trouwens bij de Etos voor handdoeken sparen. Bij elke 5 euro die je besteed krijg je een zegel, bij 5 zegels kun je met bijbetaling van slechts 1 euro een hotelkwaliteit handdoek kopen (aldus de Etos, ik heb het nog niet geprobeerd).


Ik ben al een aardig eind, heb bijna 2 handdoeken bij elkaar gespaard. Gelukkig loopt de actie door tot eind december dit jaar, dus ik heb nog even tijd. Zo ziet een volgeplakte spaarkaart er uit:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten